merhaba kızım 4.5 aylık ufak ufak mama takviyesi almaya basladı aptamil yada sma ile baslayın dedi doktormux ama 40 derece suya koyup önce kasıkla karıstırıyorum sonra çalkalıyorum ama biberonda pıtır pıtır mama görünüyor anne sütü gibi pütürsüz olmuyor 2 kutu attık bozuk diye ama 3. kutu öyle mamalar böyle mi oluyor