Merhabalar hanımlar 💐
kızım 33 aylık 2 3 hafta domuz gribi olduk kolay atlattık ama sanki burun tıkanıklıgı var gibi yani streimar sıkıyorum sümkürttürüyorum. Doktormuza sordugumda sümük durumu bir süre devam eder bunda dedi. Asıl sorum o degil 4 5 gündür kızımın kenarndan salya akıyor böyle sanki tükürüklerimi toprlayamıyor. Burun tıkanmasndan kaynaklı böyle olablr mi. Uyurken agsı kapalı uyur cok nafir agzı acık yatar yani hani gercekten burnu tıkanmıssa veya yastıkta kötü kalmıssa. Uyurken salyası akmaz bu arada yastıga falan. Sadece uyanıkken 4 5 gündr gözlemliyorum bu durumu ama konusurken burnu tıkalı gibi hissediyorum