Minikkoala1 Kızlar beni bir aydınlatın🙈 yazdan barbunya alıp buzluğa attım kışın da yapayım diye. Ama bide paketli markette satılan kurusu var o da mı aynı yani onu da kışın mı yapıyorsunuz(yapanlar) ? Pişirme teknikleri faklı onu biliyorum tatlar aynı mı?