Sarellebebek Kızımın alnında ve göz kapağında kızarıklık var arkadaşlar doğduğundan beri böyle 26 günlük olduk internette melek öpücüğü diyorlar çevremdeki bazı kişiler geçmez diyor ama internette geçer yazıyor bebeğinde böyle bi kızarıklık olan var mı
Melek-k Sarellebebek alnı Doğum kanalına fazla temas ettiği için oluşan bir leke. Geçer merak etmeyin
OzyB Sarellebebek benim bebeğimde de vardı 9 aylık geçti diyebilirim çok çok az belirsiz sinirlenince belli oluyor ileride oda geçer diye düşünüyorum 😊
Yusaydef Sarellebebek benim kızımın da ense ve göz kapağında minicik var gözündeki arada çıkıyor ensesindeki biraz büyük doktorumuz leylek ısırığı dedi bi sorun olmazmış
Evhamanne Benim de bebegimde var aynı lekeden. 7 aylık oldu bir miktar soldu hala geçmedi. Doktor 2-3 yaşına kadar geçer diyor ama bilemiyorum
Pateteslimanti Benim oğlumda da var 2 buçuk aylık babasında da bebekken varmış genetik olduğunu düşünüyorum geçiyormuş zamanla telaş etmeyin