Cvmk33 Bebegim 1 ay 3 günlük avent bibeon kullanıyorum. 1 numaraya gececeğim ama onunda ucunda bir delik var gibi sizlerinde öylemi? Yada ne zman geçtiniz diger numaraya?
Flower123 Cvmk33 biz direk 2 numarasını aldık 2 tane delik var gayet rahat içti şimdi 4 aylık istemiyor biberonu ben kaşıkla veriyorum zaten emiyor günde 2 kez mama içiyor
Foxsego Cvmk33 oyle oluyor zaten ben de 1.5 aylikken 2 numaraya geçtim 3 ay bitince 3 numaraya gectim. 2 numara sadece daha hizli akis yanlis hatirlamiyosam 3 numarada 2 delik var.. ama bebeginize gore hareket edin eger almak istemiyosa biberonu oyle numarayi buyutun sonra tikanmasin Cvmk33
Mihrimahim16 Cvmk33 Bende ki 1 numara 1 delik li 0-3 ay kullandım 3. Ayı doldurduk 2 numaraya geçtik… Bebeğin 2 delikli biberon ile eme biliyorsa 2 numara kullan gitsin çok önemli değil…