Betem 40 ı çıkana kadar anne yanı yatağında yattı yanımda. Sonra hep beşiğinde yattı ayakta uyuyan bir bebek değil beşiğine alıştırdım başında belli. Başlarda öyle insan aman yanımda olsun göreyim duyayım diye endişe ediyor ama siz de o da alışsın daha iyi olur. Birde öyle şeyleri önermiyorlar kemik gelişimi için. Allah korusun omur kemiği falan eğrilebilir pusette. Böyle birşeye şahit olduğum söylüyorum.