Ozlem6040 Merhaba kızlar ikiz bebeklerimin 6.ayi bitiyor . Oturma egzersizleri başladı ama küçük olan hiç bir şekilde oturmak istemiyor sürekli kendini kaydiriyor ya da ayağa kalkmak istiyor nasıl alistirabilirim.