Doğum yapalı 2 ay olacak en başından beri tuvaletimi tutmakta zorlanıyorum. Sanki kaslarım gevşemiş ve asla tutmuyo. Bazen çok zorlanıyorum sadece küçük değil büyük tuvaletimi bile zor tutuyorum bazen😒 milletin yanında bi gün gaz kaçırıcam diye korkuyorum valla😂. Bu durum geçici mi nasıl kurtulucam