Miskokuluoglununannesi Merhaba anneler. Bebegi 1 yasinda olanlar kac ogun besliuorsunuz. Kav ogun yiyorlar
BirAlparslanAnnesi Miskokuluoglununannesi 10.aydan itibaren artık 3 ana öğüm besliyorum.14 aylık 3 ana 2 ara öğün besleniyor
Miskokuluoglununannesi BirAlparslanAnnesi bu aralar hic bsey yeniyor oglum ya. Mesela bugun sabah bi kahvaltisini yedi. Mamayla beslenen bebek bu saat oldu mama verdim icmedi corba o bu da yemiyor bu aralar zaten
BirAlparslanAnnesi Miskokuluoglununannesi diş sıkıntısımı var acaba ? Bide artık gündüzleri mama istemesi çok normal ama 3 ana/ara öğün yiyosa eğer
Miskokuluoglununannesi BirAlparslanAnnesi corba fln yapiyorum eliyle vuruyo yemek istemiyor arada mama iciyor oda 100 cc o 100 ile 3 4 saat duruyor 😟😏