UmmSalih kaç gündür elektrik, gaz, kira postlarından bıktık arkadaşlar. Tamam haklısınız, haklıyız herkese bayağı fazla geliyor. Ama buraya paylaşmak onu azaltmiyor yada kaldirmiyor borcu. Buraya yazacağınıza gidin cimere yazın. Alt yorumlar ‘Allah bildigi gibi yapsın. Ülkede adalet yok. Bu ne yuh.’ vb. Değişmedi, değişmeyecek. Bari boşuna günaha girmeyelim.