Minnosannesiii Kızlar eşim bugün test verdi pozitifmiş benimde boğazlarım ağrıyor ya bebeğimede geçtiyse çok korkuyorum başına gelen var mı
Prettymom Minnosannesiii su anda aynı durum bende de var bugun esim test verecek o cok kotu oldu benim sadece boğazım biraz acıyor o kadar. Ben de maske takıyorum bebeğimin yaninda devamli emziriyorum yarin 2. Ay aşısı olacaktı galiba erteleyegiz😒
BallyavruMM Minnosannesiii Boğaz ağrısını nasil atlattiniz 2 gün önce esiminde pozitif çıktı benimde acayip boğazım agiryir yutkunamiyorum bile 😣😣😣 çok kötüyüm maske takarak emziriyorum bende 2 buçuk aylık bebem😟😟
Betem Korkma onların bağışıklığı güçlü oluyor bi arkadaşımda covid oldu ama bebeğine geçmedi ve emzirdi sürekli maske takarak
Prettymom Minnosannesiii haftaya erteledik esim de test verdi insallah degildir ama ben olduğunu düşünüyorum annem ve babam da rahatsızlanmışlar 2 gun önce birlikteydik😔