Annemkuzum12 bebegim 3 aylik olacak 1 hafta sonra bingildagina bakiyorum ara sira kafasinin ustunde cukur olan yer demii cukurluk var olmazsa mi tedirgin olmaliyim bu ara d3 vitaminini cok aksattim bingildak icin cok onemliymis suan acayip tedirgin oldum ya
Mora Annemkuzum12 D vitamini sadece bılgınldak için değil sağlıklı kemik gelişimi içinde önlemli 2 yaş ben hala veriyorum. Ayrıca o çöküklük bıngıldak elleyip durmayın doktor kontrol ediyor zaten 😀
Mom54554 Annemkuzum12 her çocuğunki farklı , Oğlumun 10 aylıkken kontrole götürdüğümde kapanmış demişti
cansmeyra Annemkuzum12 Bugün 3 ay 3 günlük olduk son kontrolde yani 3 gün önce bıngıldağı kapanmak üzere dedi doktorumuz. Bende d vitamini maalesef 2 ay vermedim denebilecek kadar az verdim daha yeni yeni düzenli veriyorum. Sorduğumuzda bazılarının erken kapanabiliyor normal kötü bir sey değil demişti bize
Annemkuzum12 Mora doktora goturuyorum her ay niye geldin diyor bana derdi neyde getirdin diyor rutin kontrol diyorumm mal mal suratima bakiyorr bu devletteki doktorlar niye boyle ya
DenizSerap İlk 3 ay kapanmaması bizim için önemli demişti doktorumuz çünkü oğlumun bıngıldakta küçüktü ve 7. Ay civarı kapandı sanırım. Ayrıca d vit hala kullanıyorum 28 aylık 👀
Mom54554 Annemkuzum12 yok bir şey dememişti sadece d vitamini 1 damla ver dedi önceden 2 damla veriyorsam
Annemkuzum12 cansmeyra elinizi kafasinin uzerine koydugunuzda elinize cukurluk fln gelmiyor mu ben parmagimla bakiyorum cukurluk var
Yesimsahin Annemkuzum12 bence o kadar bastırmayın🙄 doktorlar bile o kadar bastırmıyor sadece dokunmanız yeterli kapanmış mı kapanmamış mı diye.