Kızlar birşey sorcam sizlere ben 1ay önce bebeğime mama verdim essema optipro mamayı verirken bebeğim hemen kakasını yapıyordu iki defa mamadan sonra iste mamayı 7hafta felan kullandık baktım huzursuz oluyor bende kestik ondan sonra günde 7defa yeşil ve mukuslu kaka yapmaya başladı o günden beri hala devam acile götürdüm tahlil felan enfeksiyon dedi doktor neyse ilaç yazdı gönderdi biraz kullandık kontrolü vardı aile hekimi artık ilacı kesin dedi düzelir dedi bizde kestik işte dün ozele götürdüm kaka tahlili ultrasonla baktılar muane ettiler sonuç çıktı dediler ki her iki böbrekleri de taş var dediler enfeksiyon devam ediyor halen dedi uzman doktor süt ürünleri kes dedi ilaç yazdı bir hafta kullanın dedi o ilactan sonra iyi olursa burda tedavi ederiz olmazsa başka hastaneye araştırma yollarız dedi. İdra yolu enfeksiyonuda var kafayı yedim dünden beri ağrılar girmiş başıma ağlamaktan nasıl olcak acaba aranizda bu durumu yaşayan varmı lütfen cvp verin