emirinannesii kızlar sünnet ne zaman yapılması uygundur acaba? bebeğim 6 aylık olacak cok büyümeden yaptırmak istiyorum
Milena11 emirinannesii ne kadar erken olursa okadar iyi 1 aylık yaptırdım çok memnun kaldım 6 aylık olmuş baya büyümüş hiç daha beklemeyin hemen yaptırın
Gryffindor emirinannesii Ben 42 günlükken yaptırdım. Uzmanlar 2 yaşından sonra 6 yaşına kadar önermiyor. Bence ne kadar erken o kadar iyi.
Wanderlust emirinannesii gec bile kalmissiniz donmeye baslamadan yaptirsaniz rahat olurdu ne kadar erken o kadar iyi aslinda daha da beklemeyin bence emekleme vs de baslarsa daha zor olur
sarilokumumm emirinannesii 6.5 aylık yaptırdım rahat geçti daha erken yaptırsam daha iyi olurmuş fazla hareketlenmeden iyi oluyor
mmek_2014 Ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi. Biz iki oglumuzu da 2.5 aylıkken sünnet ettirdik çok rahat geçti çok şükür
Nrgs emirinannesii etrafımdaki tüm karşı çıkanlara rağmen 3,5 aylıkken yaptırdım iyiki de yaptırmıştım, ne kadar küçükse o kadar kolay geçiyor