Arkadaşlar oğluma inşallah oda yapıyorum. Montessori karyola aldım. Duvarı çok soğuk oluyor geceleri beton soğuğu derler ya öyle.. Duvar kağıdı yapmak istiyorum. Kiracıyım ama başka çarem yok maalesef. Soğuk yüzünden duvar kağıdı yapanlar var mı? Faydasını gördünüz mü?