AloneMom Naciyeylmz alerjik oldukları için iki kizimada Bioderma şampuan kullanıyorum mavi kabı.tam ismini bilmiyorum
Mom54554 Naciyeylmz önce bübchen kullanıyordum göz yakıyor. Sabunu harikaydi bir aralar sabunuyla da yıkıyordum. Sonra Johnson’s baby kullandım o da aynı göz yakıyor. Mustela en iyisi
AloneMom Naciyeylmz egzama var yüzünde kollarında sırtında.Ciltleri kuru ve sık sık hastalanıyorlar malesef.benimde ellerimde var egzama.benden gelmiş doktor öyle söylüyor.genetik oluyormuş 😔
efelettin Oğlum da yurtdışından getittirmiştim keşke burda da olsa kullansam ( zwitsal ) kızım da mustela kullanıyorum