Oğlum 7 buçuk aylık. Dişleri 4 aydır kaşınıyor ama henüz hiç birisi çıkmadı. Önce alt dişleri çıkar diye bakıyoruz hiç bir belirti yok ama üst dişleri kıpkırmızı şişmişti ve bu sabah bir tanesi de patlamış. Bu normal mi böyle bişey başına gelen var mı? Önce alt dişler çıkmaz mı?