Tubagrnc
İkea antilop kullanıyorum uzun zamandır.Kullanımı çok portatif ayakları çıkıyor takıp çıkarması oldukça kolay her yere taşınıyor ufak tefek bir sandalye olduğu için yer kaplamıyor.Eğer düşünceniz sadece yemek yiyip kalkmasıysa en iyisini yaparsınız almakla💜