Her çocuğun yapısı farklıdır, her yetişkinin olduğu gibi. Kimi yetişkin yastığa kafayı koyduğu an uyur , kimi yetişkin saatlerce döner durur.
Akışa bırakın. Zor oluyor fakat yapacak başka bir şey yok. Akışa bırakıp bebeğin olabildiğince sakinlesmesine yardımcı olmak gerekiyor. Düz duvara tırmanan bir oğlum var 15 aylik oradan biliyorum 🙃 çocuklarımız mekanik robotlar değil, biraz fıtratına uygun destek gerekiyor. Belli bir noktadan sonrada mucadele etmek yerine olduğu hali ile benimsemek.