Benim bebeğim tutunarak ayağıya kalkıyor sıralıyor ellerinden tutuyoruz bütün gün evi geziyoruz emekleme canı isteyince sürünmek daha çok hoşuna gidiyor heycanlanınca farklı sesler çıkartıyor alkış yapıyor bb yapıyor ( yani tam denilmez ama bb diyince elini aşağı yukarı sallıyor ) ritim tutuyor ce ee oynuyor ama sürekli çevremdekiler yok anne demedimi baba demedim mi daha bunları söylemedi hiç çığlık var böyle ek gıda kahvaltısını yapar öğlen geçiştirir çorba vs içmek istemez daha çok meyve akşamda bizle oturur yer mama sandalyesinden birde ters döner zor oturuyor çok hareketli böyle 🤔