Mutlulugunadi_bahar Merhaba anneler kızıma 6. Ay aşıları yapıldı bugün. Zatürre aşısı 3 senedir yapılmıyormuş neden ama ben anlamadım. Bilgisi olan var mı?
Mora Mutlulugunadi_bahar hayır yapılyor KPA denilen aşı zatürre aşısı 2-4-6 ve son dozu 12. Ayda yapılıyor. 3 senedir nasıl yapılmıyormuş kim dedi bunu size ? Benim çocuğum 2 yaşında hepsi yapıldı
Mutlulugunadi_bahar Mora bugün hastanede denildi. Zaten 6 aylık bu ay aşı takviminde gözüküyordu. 2 doz sağlık ocağında yapıldı kpa.