Merhaba anneler bebeğim 7 aylık olmak üzere. Doktor önerisi ile 5 aylıkken ek gıdaya başladık ama ilerleyemiyoruz ağzını kilitliyor hiçbir şekilde açmıyor. Önüne haşlanmış sebzeler koyuyorum onları da mıncıklayıp atıyor. Nasıl ilerlememiz lazım, neler yapmalıyım önerisi olan var mı?