Annemiyimben öncelikle sakin olun. Ben mama verdiğimde kızım alışık olmadığı için kabul etmemişti ilk birkaç gün biraz zorlanıyorlar normal. Kızımı 2-3 saatte bir emziriyordum yanlış hatırlamıyorsam. Şu an 3 yaşındayız çok net hatırlamıyorum o zamanları ama genelde 2-3 saati geçirmiyordum. Açlığa alışması gibi bir durum söz konusu değildir bence henüz çok küçük midesi boş olunca huysuzlanır. Küçük doğduğu için şu an kilosunun da geriden gelmesi ondan olabilir. Bebek sizin stresinizi çok çabuk alır o yüzden stres yapmayın. Sütünüz olmasa, emmek istese ve süt gelmese mama vermeyi anlarım da süt varken mama vermek bana çok doğru gelmiyor. Yine de doktorunuz öyle dediyse günde 1 kez olsun deneyin karar sizin. Sadece sakin olun aç kalmıyor anlattığınıza göre.