Bebeğim 10 aylık oldu masaj yapıyorum ama gözü düzelmedi bugün şişti kıpkırmızı gözü acayip korkuttu beni çay koydum doktorun verdiği Damlayı damlattım daha iyi ama geçmiyor operasyondan acayip korkuyorum internetten izledim umarım geçer de gerek kalmaz aynı durumu yaşayan var mı 😭