Arkadaşlar ben bı içeri gittim 10saniye içerisinde ne olduysa oldu 3yasindaki oğlum düşürmüş bebeği büyük ihtimalle kucağına almak istemiş o esnada düşürmüş bide bizim yatağımızin üstüne koymuş yüksek baza yani. Hastaneye getirdim kan aldılar 4saat gozlemdeyiz röntgen çok küçük diye hemen çekmek istemediler gerek duyulmazsa cekilmicek çok korkuyorum aklım çıktı 😔😔😔😔