Sadece elektrk fatutası olsa keske hersey böyle doğalgazın ayarnı yükseltmeye korkuyorum ısınamıyoruz iki peteğe 300 lira gelms hep aynı ayarda e bebeğin mamasydı beziydi çalsmayı düşünüyorum tekrardan oğluma 3 yasına kadar ben bakmayı düşünyodm ama ne yazkki bu kadar pahalılkta yetemiyorz ordan kıssak burdan fiyasko