Merhabalar arkadaşlar şöyle bir sorum olacak sizlere ben 3. Kez sezeryan olacağım 16 haftalık hamileyim 16 aylık birde bebeğim var türkiye de sezeryan 3 ile sınırlı sonrası zararlı diyorlar daha fazla sezeryan olan gördünüz mü etrafınızda 4 5 kez sezeryan olan sorun yaşayan