Hanımlar hayırlı günler. Benim ıphone 11 telefonum var telefonu alalı 1 yıl oluyor 1 yıldan beri foto aktarımı yapmamıştım 64 GB fotoğrafları aktarıyım yer açılsın dedim daha önce 6s kullanırken kolaylıkla USB ile Sony bilgisayarıma aktarımı yapar telefondan silerdim . Dünden beri uğraşıyorum yapamadım.saklama alanı mı satın almam lazım değilse bilgisayarıma aktarım yapamam mı? Bu işlerden hiç anlamıyorum maalesef 🤦🏻♀️