Pero Benim de 5 gün yapmadığı olmuştu bebekken kızımın. Eğer ağrısı sancısı yoksa korkma demişti doktor o zaman. Doktorunuz size ona uygun birşey verir ama gittiğinİzde. Bir de emZiriyorsanız sizin de yediklerinize dikkat etmeniz gerekebilir 🙈 Ben zeytinyağını sabah akşam içirmiştim o gün yapmıştı🙄