Babyalina Oglumunannesiyim 3gün ve üzeri raporların parası pttden alınıyor. Ama raporlu olduğunuz için zaten maaşınız kesilmez
kahvekokusuu Oglumunannesiyim 2 günlük rapor alinca maasinizdan para kesilmez ptt ye yatarmi diye soruyorsaniz yatmaz
kahvekokusuu Oglumunannesiyim ben 4gun fiye biliyorum onda emin degilim ama sgk yi ararsaniz net bilgi alabilirsiniz