Hulya99999 Teşekkür ederim siz isterseniz takipli doktorunuza danışın bebiş sadece anne sütü alıyorsa eğer bulut22_
Durulina17 Elizsmommm 40 ımız dün çıktı daha günde 1 kez geceleri mama veriyorum 97 ile doğuma girdim 40 günde 83 e düştüm ben biraz tezcanlıyım acele ediyorum zaten 81 ile hamile kaldım doğum kilosu hızlı gidiyor sanki yerleşmediği için ama şimdilik hedefim 70
Elizsmommm Durulina17 ben de 94 le doğum yaptım 10 günde 84 oldum ve sonra kilo aldım 😂😂 bebişim 3 aylık emziriyorum sadece ama tatlıyı fazla abarttım bir de fast food. 72 ile hamile kalmıştım ama hedefim 65. 💃🏻💃🏻 Boyum da 175 cm bu arada. Şimdi yememden kesmedim ama tatlıyı abur cuburu kestim bakalım nasıl olacak
bulut22_ Buuclk kızlar ben tartıldım 73le baslıyorum max ayda 2 kilo hedefim daha fazla vermek sütü etkiliyormus sanırım 1 bile versem gayda diyorum😅😅😅 bugün sabah 1 dilim ekmek menemen 1 adet incir ceviz yedim ara öğün 2 kasık tahın pekmez still tea
bulut22_ Buuclk ödem sularından korkuyorum aslında emziriyorm çünkü su alımı önemli ya emziren annelere uygun ödem çayı suyu var mı
Buuclk bulut22_ ben emzirirken diyetisyen günde 1.5 lt iç demişti gün aşırı hergün değil tarçın limon elma su
Buuclk bulut22_ yok hiç olmadıı Elizsmommm ben arkadaşlarımla yapıyorumm bu ara saldım ama tekrar başlıcamm irade meselesii isteyince olur
Hulyaaa Bende katilaym 😊 bebeğim üç aylık sadece anne sütü alıyor. 15 gündür diyetteyim . 122kg ile doğum yaptım şuan 103 kiloyum 😊
Aleynameva Buldunuz mu ??? Bende motive amaçlı arıyorum gerçekten. Sabah erken kalkalım Yediğinizi birbirimize atalım. Hadi kalk kız spora felan diyeyim Varsa ben alayım ,🤩
bulut22_ Aleynameva ben bugün yaptım 10 gün sonra tartılacagım bir daha . Yarın sen de tartıl ve başla birbirmizi motivve edelim:)
kivirciginanasi sahrakytpe aynı durumdayız. Korse takmadım korktum. Güncel 68 deyim yemem çok abartı. Kilo vermek istiyorummm
bulut22_ kivirciginanasi kızlar ben de bugün şöyle yaptım acıkmadan yememeye calıstım ama tabi normal diyete gore daha kalori bir diyet oldu süt yapan yiyeceklere ağırlık verdim 10 gün sonra tartılalım bakalım