glshalmina Göğüs koruma kalkanıyla emzir. En azından iyileşene kadar. Avent'inki özellikle çok işe yarıyor. Ilaç gibi resmen. Ben de çok çekmiştim. 2 3 ay sürüyor ben göğüs kalkanını geç keşfettim ama çareyi onda buldum. Bi de yanlış emzirme de göğüs yarası sebebi. Göğsünüzün kahverengi kısmının da tamamı bebeğinin ağzında olmalı. Sadece uç kısmı değil. Göğüs koruma kalkanı bebek diş çıkarırken de çok işinize yarar. 35 tl civarıydı fiyatı zamlanmadıysa. 50 de olsa alın inanın her kuruşuna değiyor.