2cocuk_1anne_
2 paket labne
3 yemek kaşığı yoğurt
2 yumurta
Su bardağının 4 de 3 ü kadar şeker
tabani için
2 paket Burçak bisküvi
1 yemek kaşığı tepeleme tereyağ
tereyağını eritip rondodan geçirdiğimiz bisküviye döküyoruz. Ben bprcam da yapıyorum en küçük boy yuvarlak. Yağlı kağıt serip iyice bastırıyorum bisküvilere. Sonra yukarıda ki malzemeleri çırpıp koyuyorum miksere gerek olmuyor elde çırpılıyor. 170 derece fırında pişiriyorum üzerinde kızarıklıklar oluşuyor. Sonra soğumaya bırakıyorum dilimlere yerken vişne reçeli döküyorum. Geri kalanı öyle sade saklıyorum. Kalın bir chessecake olmuyor ince oluyor. Hatta ölçüyü yarım yapıyorum. 1 paket labne 1,5 yemek kaşığı yoğurt bir yumurta yarım bardak şeker şeklinde. Ama tabanı yine 2 paket Burçak yapıyorum bisküvili sevdiğim için. Damak zevkinize kalmış. ☺️