Kasımda korona oldum ve şuan annem hasta ve bizde kalıyor biz grip sandık üşümüş ama dün akşam temaslı olduğunu öğrendik ve benim de eşimin de boğazları ağrıyor bugün bana yeni atlattım hemen bulaşmaz dedileer akşam annemi teste goturcez bana bulaşır mı sizce