ceyhunun_annesi Kızlar 8 ay 16 günlük bebeğim var hala regl olmadım, ayıptır söylemesi bugün akıntımda pıhtı şeklinde kan vardı peceteye de pembe leke geliyo regl olmadan önce oluyo mu böyle doğum sonrası
ceyhunun_annesi homosapiens yerleşme kanaması olabilir dedi biri de o yüzden sormak istedim eminim yoktur öyle bisey ama yinede korktum 🤭
homosapiens ceyhunun_annesi her ihtimal olabilir tabi korunmuyorsanız hamile kalma ihtimaliniz var adette olabılır