Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 50 gün oluyor normal doğum yaptım kırk güne yaklaşırken kanamam lekelenmeye dönmüştü iki gün kala tekrar kanama başladı yine lekelenmeye dönmüştü dün yine peçeteye kan geliyor. Doktora da gitme konusunda artık muayeneden bıktığım için erteledim normal midir bu durum bilen var mı dikişlerle alakalı olabilir mi kabızlılta yaşıyorum