HiraNurveAnnesiii Tünaydın hanımlar 💐bu taytlı korselerden kullanan varmı aranızda ?işe yarıyor mu rahat mı ? şimdi ben stayfit korseden almayı düşünüyorum da sizlerin fikrini alayım dedim 🥰hangi satıcıdan hangi marka aldınız acaba ?
Tuti29 HiraNurveAnnesiii ben insta sayfadan aldım görümcem kullandı ilk 1 hafta 10 gün kullanması zor ama sonra alışıyorsun ve gerçekten göbeği basenleri filan eridi 😂 ben hala kullanamıyorum göbekten çok rahatsız ediyor ayaktayken sıkıntı yok da otururken emzirirken eğilirken sıkıntı. Bu yüzden havalar ısınınca yürüyüşlerde giymeyi düşünüyorum hem daha etkili olur
Mihruss HiraNurveAnnesiii northex kullanıyorum çok rahat ama henüz bir zayıflama göremiyorum göbek gitsin diye aldım daha da duruyor göbeğim
Tuti29 HiraNurveAnnesiii insta sayfasında müşteri memnuniyetlerinde vardı görmüştüm ama bilemiyorum canım