Tracy hogg kitabını almıştım.Oradan rutin ve beslenme kısımlarını uyguluyorum.Gayet iyi gidiyor.Ama yatır kaldır bana göre değil.Ağlamasına hem üzülüyorum hemde başım kaldırmıyor.Bildiğim tek şey ise bu sallanma belasından kurtulmamız gerektiği.Bu gün salla dur yöntemine başladım.Bunu uygulayıp faydasını gördünüz mü.Gece dahil bunun için emek edeceğim.Kaç gün sonra ne farklılıklar gördünüz.Yatak kısmına geçişi nasıl yaptınız.Sallanmadan uykuya geçti mi.Tecrübelerinizi bekliyorum…