Bozzzzy Benimde var. Ben değiştirdim dönünce kapanıyor. İstediğimde çevirerek açıyorum. önceki hep aralikti ve çok soğuk geliyordu. Bebeklerle mutfağa geçiyorum, mutfak peteği de yanıyor soğuk oluyordu şimdi sıcak. Yemek yaparken açıyorum, havalanıyor. Sonra yine kapatıyorum.