Kuzey Aliyi takip ediyorum o kadar çok bebek var ki bu durumda olan. İki bebeğim daha var benim. LİNA ÇULHA ve DEFNE ÖZIŞIKDERE. Ve KUZEY ALİ kendi evladım gibi görüyorum 3 bebek seçtim. Ve her ay bağış yapmaya çalışıyorum. Dolaptan bir şeyler satıyorum hemen onlara bağış yapıyorum. Cebe tl yüklerken fazla yüklüyorum. SMS bağışları var. Hemen 10, 20 TL neyse SMS le yolluyorum. Çok paranız olmasına da gerek yok. SMS bağışıda yapabilirsiniz. Hem daha kolay. 40 TL’ kontör yüklüyorsam 70, 80 TL yolluyorum hattıma. Artanı hemen paylaştırıyorum. Devlet bir çözüm bulmuyor. Bizim destek olmamız lazım. Bir de takip etmek çok önemli. İnstagram da her gün ben yaşadıklarını görüyorum ve hemen bağış yapmak geliyor içimden yapıyorum. İnstagramdan takip edin.