Merhabalar bebeğim 76 günlük. Doğum yapınca iki gün sütüm gelmediği için mama vermiştik. Daha sonra da göğüs ucum çıkmadığı için emmemişti ve çareyi silikon göğüs ucunda bulmuştuk. Fakat son birkaç gündür emmiyor, memeyi görünce ağlamaya başlıyor. Bir tek uyurken emiyor. Artık çok yoruldum. Göğüs ucu olmadan zaten hiç emmiyor. Sizden Eskişehir’de olan veya online danışmanlık verebilecek emzirme danışmanı önerisi istiyorum. Çünkü yavaş yavaş yetememezlik duygusu beni ele geçiriyor.