Sessizol frambuaz ben aldım doğum öncesini sonrasıda subatta bitiyor okul onaylarsa onuda alıcaz inşallah
frambuaz Sessizol benımde subatta bitiyor fakat dpgum oncesı fılan almadım toplu onaylıycam dedı ama halen e devlette onay gorunmuyor, nekadar aldınız acaba,bir de suan e devlette baglı oldugunuz okulda gorunuyor musunuz halen
Sessizol frambuaz 32de cıktm izne 37de doğurdum 4 bucuk falan aldm işte. Biz doğum olunca öncesinş onaylamasını istedik nolur nolmaz dye. Sonrasını ds bitince onaylar umarım e devlette okulum zaten gözükmüyordu benim
Sessizol frambuaz onay suan gözükmez ki en son toplu onaylıcak diyosunz raporunuzn bitişine onaylar siz doğum belgesini götirp okula verdnzmş sonrası raporunuzla beraber
Melek-k frambuaz hayır arayıp hatırlatmadım ama siz arayıp sorabilirsiniz eğer rapor bitiş tarihinden sonraki iş gümlerinde yatmazsa. Ben 13 bin civarı almıştım geçen sene
frambuaz Sessizol benım erken dogum oldu diye tarihlerde sıkıntı oldu 32de calısır aldım 34te dogum yaptım
frambuaz Sessizol herseyı teslim ettim ilçe milli eğitime de goturdum ne olur ne olmaz diye sistemde gorunuyor dedıler, bazıları cok yuksek almıs sız neden 4 bucuk aldınız
Sessizol frambuaz dedim ya doğum öncesini aldık sadecw doğum sonrası 8 9 bin falan alıcaz rapor onaylanırsa