Ataselim Kizlar ek gıdaya başlayalı 2 hafta oluyor. Bebeğimin vücudunda herhangi bisey yok ama yanakları puturlendi biraz. Acaba alerji mi yoksa kış ayindan mi bilemedim. Sebamed vücut kremi kullanıyorum yüzüne o kuruluk gitmiyor. Yardımcı olun lütfen
eceunverkanra Ataselim https://imgyukle.com/ sitesine girip fotoğrafları buraya yükleyip, buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayıp foruma yapıştırın. Kopyalayalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.🌸 Bu sekilde yukleyebilirsiniz☺️
Yclcnbz Bizim de geçeli 2 hafta olacak benim kızımın da yüzü dediğiniz gibi oldu ama bence o yedikleri suratına bulaşıyor ya ondan. Çünkü vücudunda yok. Bizde kaka problemi başladı yapamıyor slzde oldu mu?
Ataselim Yclcnbz evet bazen büyük insan gibi kalın yapıyor kakayi.bende zeytin yağını arttırdım. Günde 1 kez yapıyor kaka sizde durum nedir
Yclcnbz Ataselim bizde daha vahim durum. 4 gün hiç yapamadı fitil verdim. Sonra bir 3 gün yine yapamadı sürekli ıkındı rahatsız oldu yine fitil vermek durumunda kaldım. zeytinyağı da verdim işe yaramadı. Ne olacak böyle bilmiyorum. Ek gıdaya 5.5 ayda başladık tam 6 ay değil ondan öı acaba. Doktor öyle yönlendirdi
eceunverkanra Ataselim https://www.hizliresim.com/ bu siteden de deneyebilirsiniz☺️ Eğer diğeri hata veriyorsa
Ataselim Yclcnbz bizde 6 ay olmadan başladık mamayla beslendiği için. Ek gıdayı azalt biraz istersen. Meyve suları ver Sıvı olarak decam ettir biraz