Doğumdan sonra saçlarım dökülmedi diye seviniyordum 3. Aya girdikten sonra ne olduysa oldu böyle bir dökülme olamaz ya ımom latte aldım takviye vitamin olsun diye siz neler yaptınız lütfen bu bir geçiş süreci dökülme duruyor bir süre sonra deyin yoksa ben kel kalıcam