1ANNE1MERTEFE Cok da takmamak gerekiyor ya. İnan takmak bir tek seni yıpratıyor. Yiyen yiyor. Aclarsa zaten yiyorlar. Doktoru bana kilosu yerinde,büyüme gelişiminde sorun olmayan çocuk bırak yemiyorsa yemesin,canı isteyince yesin demişti. Bende biraktim kendim rahatladım. ☺️