Busrakaya16 Merhaba hanımlar kızım 3 aylık gereksiz ağlama krizleri yaşıyoruz 2 gündür nedeni ne olabilir meme reddi de var 1 aydır sadece uykuluyken emiyor 😥
Sedayvaz35 Busrakaya16 bencede gazdir cnm ben rezene iciyorum o iyi geliyor..eger o gun cook gazi varsa tuvaletini yapamadiysa 1 cay kaşığı rezene onada veriyorum
Busrakaya16 Ugggg sadece beni emiyor ama gazı olabilir dediğin gibi alttan çok gazını çıkaramıyor malesef arada denk gelirse
Busrakaya16 Sedayvaz35 yani 3 aydır yoktu bir anda olunca anlamadım heralde o an gaz sancısı giriyor 😊
Sedayvaz35 Busrakaya16 gecer cnm gecer.. benim kiz bile 4 gün iyi 3 gün cıldırmıs gibi karsisinda sebek olduk resmen 😂😂😂diyorum sen bi büyü acisini cikarcam senden bu yaptiklarinin 😁😁😂😂