Bende oğlum da influenza a pozitifiz, oğlumda yüksek ateş ve kusma var. Hastaneye gittik ilaçlarımizi aldık. Yeme içme ve ilaç olarak ne verirsek verelim çıkartıyor, doktorumuz ilacı hemen cikariyorsa yarım saat sonra tekrar deneyin vermeyi dedi. Coooook zormuş çok. Geçiren ve bu şekilde olan var mı nasıl bir yol izlediniz