Annee1 Deryaa4319 Derya hanım merhaba biz de 20 gün önce trafik kazası geçirdik şanlıurfada bebeğimin beyninde bir sorun yoktu çok şükür ama kafatasında çatlak oldu şu an ki durumunuz nedir bebeğiniz ne durumda ?
Biranne91 Deryaa4319 canım yaaa çok üzüldüm Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah. Bebegimizin bir damla göz yaşına kıyamazken hastanelerde olması çok çok zor. Rabbim yardımcın olsun
Esraaauraz Deryaa4319 çok geçmiş olsun yıllar geçmiş postunuzun üzerinden. Bu duruma bağlı tekrar bi sıkıntı yaşadınız mı