Merhaba anneler,kızım 9 aylık gülerken ya da ağlarken bazen alt dudağı çok hafif sağ tarafa doğru kayıyordu,sağ yüz felci geçirdiğini söyleyip MR istediler.randevusunu aldık ama bebeklerin sabit durması İçin uyutulması gerekiyormuş ve ilaç veriyorlarmış,açıkçası çekiniyorum,bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?