Önceki gün bir anda niyetlendim akşam vaktiydi. Dedim emzirmeyeceğim gece. YouTube dan bir kaç video izledim. O gece uyguladım. Gece karnını doyurdum güzelce yemeğini yedi ardından emzirdim. Benimki normalde meme de uyur. Memeyle bağlantıyı kesmek önemliymiş. Emdi uyumasına izin vermedim. Pışpışladım kucağımda ve omzuma koydum uyudu. 10:30 gibi uyudu. ardından 1:30 da uyandı kucağımda ve omuzumda pışpışladım uyudu. 02:00, 03:00 ve 04:00 civarı sürekli uyandı ve aynı şeyi yaptım. Sonra 06:30 gibi uyandı yanıma aldım emzirdim o gece ilk defa. beraber uyuya kalmışız. Bebeğim tekrar 11:40 da uyandı. O zaman anladım işe yarayacağını. Uyku meme bağlantısını kesmek lazım. Dün de ikinci geceydi uykuya zor geçti ama sabaha kadar hiç uyanmadı. Odasını da ayırdım iki gündür. Rahatladım valla.